گالری تصاویر دومین نمایشگاه تخصصی و بین المللی پارچه و صنایع وابسته

در این نمایشگاه تولیدکنندگان پارچه از تهران، اصفهان، یزد، البرز، کاشان و همچنین فعالان اقتصادی و هیئت‌های تجاری از کشور‌های هدف صادراتی حضور خواهند داشت.  نمایشگاه تخصصی پارچه و صنایع وابسته فرصت مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاورد‌ها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار به سمت رشد و نوآوری‌های در این صنعت حرکت کنند.

دومین نمایشگاه تخصصی پارچه و صنایع وابسته، تاریخ 29 خرداد الی 1 تیر 1403 در محل تهران، ابتدای بزرگراه خلیج فارس، نمایشگاههای بین المللی شهر آفتاب همه روزه از ساعت 10 الی 18 برگزار می شود.

ما در کارخانه بافت و تکمیل آپادانا، با افتخار اعلام می‌کنیم که در دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی پارچه و صنایع وابسته، که از تاریخ 29 خرداد الی 1 تیر برگزار می‌شود، شرکت خواهیم کرد.

این فرصتی است برای ما تا نمونه‌های جدید و متنوع از محصولات بافت و تکمیل آپادانا را به نمایش بگذاریم. ما با اشتیاق منتظر دیدار با شما عزیزان هستیم و امیدواریم که با حضورتان در این نمایشگاه، ما را در ارائه بهترین محصولات یاری رسانید.

با تشکر از حمایت شما، منتظر دیدار با شما در نمایشگاه هستیم.

مکان برگزاری:

زمان برگزاری: 29 خرداد الی 1 تیر ماه ساعت 10 الی 18

سالن و غرفه آپادانا: سالن 6 غرفه ۱۳۱

آدرس نمایشگاه در نرم افزار بلد

آدرس نمایشگاه با استفاده از گوگل مپ

در صورتی که سوالی دارید میتوانید با شماره تماس های زیر تماس بگیرید:

02166174611

گالری تصاویر اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی پارچه و صنایع وابسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *