رنگ های ترند

رنگ های ترند پاییز و زمستان 1402 1402

چهار هفته مد پاییز-زمستان 1402 یک پالت رنگی نوآورانه و جسورانه را ارائه کردند که فراتر از مرزهای زمان، مکان و هویت است. هفته های مد نیویورک، لندن، میلان و پاریس طیف وسیعی از رنگ‌ها و تن‌ها را به نمایش گذاشتند و گزینه‌های مختلفی را برای ایجاد لباس‌های مد روز برای این فصل ارائه کردند. شما میتوایند با بررسی این رنگ های ترند به بررسی این بپردازید به چه رنگ پارچه ای نیاز دارید.

هفته مد لندن پالتی از رنگ‌ها را ارائه کرد که رنگ‌های پر جنب و جوش و شادی را با رنگ‌های ضروری، تصفیه‌شده و جاودانه ترکیب می‌کند و ترکیب‌های جذابی را ایجاد می‌کند که شخصیت پوشنده را افزایش می‌دهد. هفته مد نیویورک نیویورک طیفی از رنگ‌های زنده و مدرن را به همراه تفسیر مجدد رنگ‌های کلاسیک به نمایش گذاشت. هفته مد میلان ترکیبی از رنگ های خنثی و تیره را با ترکیبی از رنگ های روشن و روشن پیشنهاد کردند. در نهایت، هفته مد پاریس یک پالت رنگی پیچیده را ارائه کردند که از رنگ‌های روشن و درخشان گرفته تا رنگ‌های تندتر و پررنگ‌تر را شامل می‌شود.

به طور کلی، روند رنگی برای پاییز-زمستان 1402 بازگشت ها و تأییدهای خوبی را ارائه می دهد، با پالتی که از قرمز تا خاکستری، زرد تا قهوه ای و صورتی متغیر است. حتی ظریف‌ترین و ظریف‌ترین رنگ ها نیز فضای خود را خواهند داشت و به آزمایش و کشف مجدد تفاوت‌های ظریف کلاسیک در یک کلید اصلی دعوت می‌کنند. در صورتی که نیاز به این داشتید که پارچه های خود را به این رنگ ها رنگ کنید میتوانید درخواست خود را با واحد رنگرزی و تکمیل پارچه آپادانا در میان بگذارید. طیف گسترده ای از پارچه های جدید را کشف کنید و لباس های شیک و شخصی خود را برای فصل پاییز و زمستان 1402 ایجاد کنید.

رنگ قرمز آتشین
رنگ قرمز آتشین

رنگ قرمز آتشین

قرمز همیشه نماد مد بوده و نماد شور، انرژی و جسارت است. برای فصل پاییز/زمستان 1402، روند رنگ با “قرمز آتشین” نشان داده می شود، رنگی پر جنب و جوش و شدید از قرمز که توجه را به خود جلب می کند و بار احساسی قوی را منتقل می کند.

قرمز آتشین اغواکننده و حسی، قرمز آتشین هیجان ایجاد می کند.

قرمز آتشین به ویژه اغوا کننده و احساسی است و انرژی قدرتمندی را به لباس ها می دهد. به عنوان مثال، فراگامو کت های خز و کت و شلوارهای دوخت با تأثیر بصری قوی را پیشنهاد کرد. از سوی دیگر، دیوید کوما، با استفاده از گل آنتوریوم برای تزئین لباس‌های مینی، تاپ و دستکش‌ها، حس‌انگیز بودن قرمز آتشین را تقویت کرد.

رنگ سرخابی
رنگ سرخابی

رنگ سرخابی

سرخابی قدرتمند و الهام بخش، یک قرمز متحرک است که آزمایش و ابراز وجود را تشویق می کند.سرخابی یک رنگ قرمز با ته رنگ بنفش است که ظاهری روشن و زنده به آن می بخشد. این یکی از محبوب ترین رنگ های ترند برای فصل زمستان است و در بسیاری از مجموعه های لباس یافت می شود. لباس‌های بیرونی بالی با رنگ‌های سرخابی پرجنب‌وجوش، مانند کت وینیلی که در کمر با کمربند سه‌گانه بسته شده و کت خزدار پوشیده شده با صندل‌های چرمی که ظاهری جسور و پیچیده ایجاد می‌کند.

سفارش تولید پارچه و رنگرزی تکمیل انواع پارچه در بافت و تکمیل آپادانا برای ثبت سفارش از بهترین پارچه های ما میتوانید همین حالا ثبت سفارش کنید.

رنگ نارنجی
رنگ نارنجی

رنگ نارنجی / پرتغالی

نارنجی رنگ مد برای فصل پاییز و زمستان 1402 است: رنگی شدید و فریبنده که حس سرزندگی و ظرافت را به کمد لباس شما می بخشد. روند نارنجی را آزمایش کنید و لباس های منحصر به فرد و اصلی را برای فصل زمستان آینده در رنگ قرمز-نارنجی ایجاد کنید. نارنجی قرمز رنگ نارنجی روشنی است که با هم، خودجوش و مطمئن است. پرتقالی یک رنگ پر جنب و جوش و روشن از نارنجی با رنگ قرمز و زرد است. این رنگ جذاب نارنجی در بسیاری از شوهای مد به نمایش گذاشته شده است و رنگ محبوبی برای فصل پاییز و زمستان 1402 خواهد بود.

پرتقالی برای انواع پارچه ها مناسب است و برای ایجاد لباس های زمستانی مانند کت، ژاکت، ژاکت و لباس مناسب است. این رنگ را می توان با رنگ های گرم دیگر مانند قهوه ای و بژ برای ظاهری شیک و خاکی یا با رنگ های سردتر مانند خاکستری و آبی برای ظاهری جسورتر و جذاب تر ترکیب کرد. علاوه بر این، پرتقالی رنگی همه کاره است که می‌تواند با سبک‌های مختلف، از ظریف گرفته تا معمولی، سازگار شود. می توان از آن برای ایجاد لباس های رسمی مانند لباس مجلسی شب یا کت و شلوار اداری و همچنین ظاهر غیر رسمی مانند ژاکت های بزرگ یا ژاکت های زمستانی استفاده کرد.

رنگ زرد

رنگ زرد

رنگ زرد

زرد قهرمان بی چون و چرای فصل مد پاییز و زمستان 1402 خواهد بود. این رنگ که با گرما و سرزندگی خورشید همراه است، فضای بیشتری را در باند فرودگاه به دست می‌آورد و به روندی تبدیل می‌شود که قرار است در طول زمان ماندگار شود. رنگ زرد پیشنهاد شده توسط پنتون برای فصل سرد، دید بالا است که با روشنایی شدید مشخص می شود. مارنی یکی از برندهایی است که روند رنگ زرد را برای پاییز-زمستان 1402 با بازیابی پرینت های آرشیو و رنگ آمیزی آن ها در رنگ هایی از خردلی گرفته تا قناری و ایجاد لباس هایی با سبکی منحصر به فرد و بدیع تایید می کند. از سوی دیگر، آلتوزارا لباس هایی با طرح های خلاقانه مانند لباس شب با مینی بمب افکن ساتن و لباس بلند با الگوهای گیاه شناسی متضاد را پیشنهاد می کند. زرد یک رنگ همه کاره است که برای انواع لباس ها، از بلوز گرفته تا لباس، از کت و شلوار تا شلوار مناسب است. می توان آن را با رنگ های خنثی مانند سفید و سیاه و همچنین با رنگ های زنده تر مانند قرمز و سبز زمردی جفت کرد.

آبی کمرنگ
آبی کمرنگ

رنگ آبی کمرنگ

آبی بهترین رنگ برای اضافه کردن طراوت و آرامش به کمد لباس زمستانی شماست. این رنگ که یادآور آسمان و دریاست، روز به روز در باند فرودگاه فضای بیشتری پیدا می کند. به طور خاص، آبی مرجانی و آبی فیروزه ای رنگ های محبوب آبی برای فصل پاییز و زمستان 1402 هستند.

آبی نفتی یک رنگ شدید و جذاب از آبی است که در حال تبدیل شدن به یک روند واقعی مد برای فصل پاییز و زمستان 1402 است. این رنگ که یادآور آب‌های شفاف جزیره مرجانی است، توسط بسیاری از طراحان برای ایجاد لباس‌ها و اکسسوری‌های مد روز انتخاب شده است.

در میان طراحانی که از آبی نفتی در مجموعه‌های خود استفاده کرده‌اند، کریستین کوان را می‌یابیم که لباسی یقه‌دار با چاک کناری برجسته و تیز ایجاد کرده است که برای خانم‌هایی که می‌خواهند با استایل خود جرات داشته باشند، مناسب است. از طرف دیگر، گوچی یک کت خز آبی مرجانی پیچیده و شیک را پیشنهاد کرد که برای مجالس رسمی مناسب است. در نهایت، آلخاندرا آلونسو روجاس لباسی برش خورده به رنگ آبی مرجانی ایجاد کرد که برای زنانی که می‌خواهند زنانگی خود را با ظرافت و اصالت به نمایش بگذارند مناسب است.

سفارش تولید پارچه و رنگرزی تکمیل انواع پارچه در بافت و تکمیل آپادانا برای ثبت سفارش از بهترین پارچه های ما میتوانید همین حالا ثبت سفارش کنید.

رنگ سبز زیتونی
رنگ سبز زیتونی
رنگ سبز
رنگ سبز

رنگ سبز

پارچه های سبز رنگ طراوت و طبیعت را به کمد لباس زمستانی اضافه می کنند. این رنگ که انرژی دنیای طبیعی را برمی انگیزد، به لطف ظرافت همیشگی اش در باند فرودگاه محبوبیت فزاینده ای پیدا می کند. به طور خاص، رنگ سبز روغنی زیتونی رنگ پرطرفدار سبز برای فصل پاییز و زمستان 1402 است. برای فصل آینده پاییز و زمستان 1402، سبز زیتونی یکی از داغ ترین رنگ های ترند است. این رنگ سبز شدید و جذاب توسط بسیاری از طراحان برای ایجاد لباس های مد روز استفاده شده است.

خاکستری گدازه ای
خاکستری دودی

رنگ خاکستری دودی

خاکستری یکی از دوست‌داشتنی‌ترین رنگ‌های خنثی برای پاییز و زمستان 1402 است که در هفته های مد نیویورک، پاریس و میلان را طوفانی کرده است. خاکستری دودی گدازه، رنگ پیچیده و مد روز برای فصل پاییز و زمستان 1402 است. علاوه بر این، خاکستری به دلیل صلاحدید و پیچیدگی آن قدردانی می شود که می تواند ظرافت را بدون ابتذال رنگ مشکی منتقل کند. پرادا آن را در قالب یک پیراهن کش لباسی برازنده و ترکیبی پیشنهاد می کند که برای زنانگی فکری مناسب است، در حالی که Ermanno Scervino از آن برای ایجاد ظاهری ظریف اما سکسی با کتانی به شکل لباس استفاده می کند. جورجیو آرمانی رنگ طبیعی و طبیعی خاکستری را برای کت و شلوارهای تویدی شناور با زیپ پایین نشان دهنده دکلته پیشنهاد می کند.

صورتی آب نباتی
صورتی آب نباتی

رنگ صورتی

با صورتی، رنگی مناسب برای فصل، شیرینی و زنانگی را به استایل زمستانی خود اضافه کنید. به طور خاص، صورتی پودری و صورتی آب نباتی رنگ های پرطرفدار صورتی برای فصل پاییز و زمستان 1402 هستند. در وب سایت نیو تس، پارچه مناسب خود را در این رنگ ها انتخاب کنید. چندین طراح و برند مهم مد از پارچه هایی به رنگ هلویی مناقصه در مجموعه های خود استفاده کرده اند، از جمله پرادا، جورجیو آرمانی، آدیم و شنل. پرادا از هلویی برای کت و شلوار، لباس و شلوار استفاده کرد، در حالی که جورجیو آرمانی این رنگ را یکی از سنگ بنای جدیدترین مجموعه زمستانی خود قرار داد و از آن برای لباس های بلند، شلوارهای دوخت و تاپ استفاده کرد. با رنگ صورتی آب نباتی، رنگ مد روز پاییز و زمستان 1402، کمی شیرینی به استایل زمستانی خود اضافه کنید. طراحان عمدتا این رنگ را در ظاهر تک رنگ ارائه کرده اند، اما شما می توانید با ترکیب با رنگ های دیگر برای ایجاد ظاهر متمایز خود آزمایش کنید.

رنگ بنفش
رنگ بنفش

رنگ بنفش

با رنگ بنفش، رنگی عالی برای اضافه کردن ظرافت به کمد لباس زمستانی خود، حال و هوای پاییز-زمستان 1402 را پیدا کنید. به طور خاص، رنگ بنفش انگور درخشان، روند مدی است که نباید از دست داد. پارچه های باکیفیت در این رنگ مد روز را از تس جدید همین حالا خرید کنید.

انگور درخشان رنگ بنفش پر جنب و جوش و شدیدی است که در سال های اخیر به طور فزاینده ای در مد پاییز و زمستان محبوب شده است. نام این رنگ، تصاویری از انگورهای خوشمزه و درخشان را تداعی می کند، که به هر لباسی حس پیچیدگی و جذابیت می بخشد.

عمق و شادابی رنگ انگور درخشان آن را برای استفاده به عنوان رنگ اصلی یا تاکید بر روی طیف گسترده ای از پارچه ها از جمله ابریشم، مخمل و پنبه عالی می کند. این رنگ به دلیل تطبیق پذیری آن، انتخابی جذاب برای کسانی است که به دنبال رنگی زیبا و شیک در کمد لباس خود هستند.

بنفش رز به عنوان یک انتخاب مد روز برای پاییز/زمستان 1402 محبوبیت پیدا می کند، همانطور که مجموعه طراحان سطح بالا مانند کریستین سیریانو، موسکینو، بالی، رولاند مورت، هویشان ژانگ و کالاس میلانو نشان می دهد.

این رنگ تازه و پیچیده را می توان به روش های همه کاره در مد استفاده کرد و با موفقیت با پارچه های نرم و لطیف مانند پشم، ترمه و ابریشم ست کرد. رز ویولت را می توان برای ایجاد لباس های زیبا، کت های دنج، و اکسسوری هایی مانند کیف و روسری استفاده کرد که گزینه های مد زیادی را ارائه می دهد.

علاوه بر این، بنفش رز را می توان با رنگ های خنثی مانند مشکی، خاکستری و بژ ترکیب کرد تا ظاهری براق و پیچیده ایجاد کند، یا می توان از آن برای ایجاد تضاد رنگ با رنگ های پر جنب و جوش مانند زرد یا سبز برای ظاهری اصیل تر و جسورانه استفاده کرد.

منابع مرتبط:

Top Key Color Trends 2023 for Design & Forecasting

Pantone fashion color trend report spring summer 2023 for New York fashion week

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *